Enter your keyword

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

INFORMACJE O ZAKUPIE
Każda rzecz oferowana w naszym sklepie wykonana jest z największą starannością. Wykorzystuję do tego wiele własnych projektów, ale też korzystam z podpowiedzi i wzorów ogólnie dostępnych, odrobinę samodzielnie modyfikowanych. Zależy mi, aby każda rzecz była wyjątkowa. Najważniejsze jest dla nas Państwa zadowolenie z zakupu, dlatego też w przypadku chęci skorzystania z odstąpienia od umowy lub zgłoszenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dowód zakupu (potwierdzenie płatności otrzymane przez sklep internetowy), na podstawie którego weryfikowane jest odstąpienie od umowy oraz reklamacje, jest przesyłany na Państwa adres email. W przypadku braku potwierdzenia zakupu, prosimy o kontakt.

WARUNKI ZWROTÓW
Odstąpienie od umowy
Jeżeli artykuł nie spełnił Państwa oczekiwań, istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Prosimy o zwrot artykułów wraz z otrzymanym potwierdzeniem płatności przesłanym na adres email w trakcie zamówienia oraz pisemnym odstąpieniem od umowy.

Zwrotu należy dokonać na poniższy adres:
Marzena Kaźmierczak
ul. Wincentego Pola 37/43 m.59
91-028 Łódź

W odstąpieniu od umowy proszę określić w jaki sposób i kiedy dokonali Państwo zakupu oraz podać numer rachunku bankowego, na który zostanie wykonany zwrot wartości zwracanych produktów. Zwrot nastąpi w terminie do 14 dni za pośrednictwem przelewu. Wszystkie przygotowane dokumenty należy odesłać wraz z artykułami (w jednej paczce).
Załącznik zawiera przygotowany do wypełnienia dokument odstąpienia od umowy.

WARUNKI REKLAMACJI
Reklamacje

1. W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI W ZAMÓWIENIU
W przypadku braku towaru lub pomyłki w liczbie sztuk lub rodzaju artykułu prosimy o kontakt pod adresem: sklep@mileszydelko.pl . W wysłanej wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru zamówienia oraz o krótki opis zauważonej niezgodności.

2. W PRZYPADKU USZKODZENIA TOWARU W TRANSPORCIE
Firma realizująca dostawę odbierając paczkę poświadcza, że przesyłka jest w dobrym stanie oraz, że jest nieuszkodzona. Każdorazowo przy odbiorze towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych. Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru. W razie wystąpienia uszkodzeń mechanicznych należy koniecznie spisać protokół szkody i przesłać jego skan lub zdjęcie na adres sklep@mileszydelko.pl wraz ze zdjęciami otrzymanego kartonu i uszkodzonego towaru. Na podstawie przygotowanego protokołu szkody oraz przesłanych zdjęć, jako nadawcy przesyłki, będziemy mogli zgłosić reklamację firmie doręczającej. Rzetelne przygotowanie protokołu szkody to jedyna forma przyjęcia reklamacji uszkodzeń transportowych towaru. Pamiętaj, że jako kupujący masz prawo do dokładnego sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze paczki. Jeżeli dostawę realizuje kurier, jego obowiązkiem jest poczekać (do 10 minut). Brak wypełnionego przy odbiorze paczki protokołu szkody może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacji uszkodzenia/ubytku w transporcie. W przypadku braku tego dokumentu uznaje się, że odbiorca odebrał towar bez zastrzeżeń. Uszkodzony towar i opakowanie należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.

Pliki do pobrania:
Formularz reklamacji
Formularz zwrotu